BESÖK I STADEN DAG 2

Jag vaknade 9 am, Sandra tog sovmorgon till noon... Jag spelade Bricky, Sandra skrattade i sömnen...

När alla var alive and kicking drog vi i alla fall ut till Central Park och bara chillade och brunchade, finfint!
Efter att ha provat min nya locktång på Sandras blonda svall, drog vi till Chinatown och käkade middag, våra portioner skulle lätt kunna mätta en mindre by i Aftika! Sedan Bleecker Street på lite drinkar. Jag tog cosmos såklart och Sandra gillade mojiton.
Sen ölades det på lite diverse barer i SoHo innan vi drog till en Comedy Club där vi skrattade tills vi grät, speciellt till en gay-kille som var så sjukt rolig.


Vänner fontänen! turre-turist


Bow bridge








Chinatown


Mitt fina armband jag fick av mattan och soffan <3




Vi åt mystiska svampar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0