COOL DUDE

Häromdagen var jag ute och shoppade och blev jättetörstig! jag menar så där akut att man hade druckit nästan vadsomhelst!
Hur som helst fick jag syn på Sleven (sällsynt på Manhattan) och rusade in för en diet coke. Jag greppade en mugg med lock och sugrör och hela kitet och tog fram 2 dollar i kassan! Nehe kalaset gick tydligen på 5 dollar bara för att jag tagit nån Iron Man samlarmugg. Törstig som få payade jag och drack upp mina Cola.
Så nu har jag en oerhört eftertraktad Whiplash mugg i min ägo. STATUS!


Är den inte helt underbar? Mikey ska hänga med mig till gymmet härdanefter, han utklassar ju min Marc Jacobs vattenflaska med hästlängder!!!

(okej egentligen tog jag den med flit...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0