NEW SHOES?

Dessa är de nya it-skorna på Manhattan just nu (åtminstone när det kommer till löpning i Central Park) och i stort sett slutsåla överallt! Men jag ska allt lägga vantarna på ett par även om det är leverans på 4 veckor!
Även om jag inte vill medge det så är mina adistar helt söndersprungna så det är verkligen dags för ett par nya älsklingar och tro mig dessa är till och med skönare än adistaren!

Då är frågan ska man ha dem som alla andra har eller köra på NikeID?


Vanliga


ID


haha

Det allra bästa med Nikes skor är att man kan köpa till ett litet chip som fästes under skon och kopplas till Ipoden som mäter en massa grejer när man springer, lite som en andra hjärna! (Inte för att jag behöver nån men det är kuuuuuul)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Grymt snygga Linda. jag hade kört på ID skorna det tycker jag var lite snyggare:D haha roligt att läsa om dina dagar här på bloggen känns som du inte är så långt bort du! Pusss

2010-04-26 @ 09:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0