PAPPAS LILLA

Om jag blev glad när jag äntligen fick mitt "påskägg" på posten :)
Såklart skickade päronen tablettaskar (daddy köper tablettaskar till mig varje helg hemma också, varning på det), kinderägg, pez, djungelvrål, bilar, choklad och filmer. Inte mitt favvogodis, men som tur är kommer Sandy nästa vecka och stillar min abstinens!
Vet inte vad de tänkte med när de skickade med en Amelia tidning (19 going on 45?) nehepp
Tanken var fin men mest uppskattat blev nog pengarna....som tog slut snabbt....

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vet vem som kommer komma hem till dig inom snar framtid!

2010-04-10 @ 02:41:43
URL: http://jowssan.blogg.se/
Postat av: Soffan

Lillan, du och jag måste nog ta ett snack om din ekonomi. Sen får du hålla utkik i brevlåda framöver ;)

2010-04-10 @ 15:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0