TUESDAY


Började dagen med en riktig lång promenix i parken med Charlie, överallt och ingenstans gick vi!
Sedan bredde jag och J ut filten på East Green i Central Park och stekte i ett par timmar och åt frukt
Passade även på att måla mina tånaglar då vardagslyx som mani/pedi inte längre är aktuellt
Kvällen spenderades i Little Italy över en oerhört romantiskt middag, gott var det i alla fall!


Tidig morgon innan hettan slår till


J i sin nya heta maxiklänning


Det står Welcome To Little Italy. Härligt ställe det där, helt olikt från resten av Manhattan


Med värmen och atmosfären kunde man lite gärna suttit borta i real Italy


Yumyum (kyparen blev något förvånad när nån frågade efter ketchup, hmmmm....?)


Här är jag i Little Italy och mkt glad :)


Hej hopp i Subwayen! här är min nya, fina röda kamera med en massa megapixlar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0