WEDNESDAY

Jag lagade ihop en riktigt stor fruktsallad och satte en par bagels i rosten, begav mig ut till CP och mötte Jossan och Sarah. Där låg vi i prinip hela dagen och bara relaxade och unnade oss glass.
Vi började skriva lite smått på vår NYC Bucket List (bra skit det där)
Kvällen spenderades i SoHo (eller möjligtvis NoHo) över ett par Mojitos (trodde jag skulle gilla en Champagne Mojito men icke, håller mig till den vanliga härdanefter!)
Drog hem tidigt från stället, fick möjligtvis solsting under dagen och kände mig lite smått knasig...


Frukt och yoyo som smakar filmjölk gillas


Det regnade körsbärsblomblad


I scream, you scream, we all scream for ice cream! chocolate chip cookie sanwich är favvon!


ro ro ro min båt! lite turistigt men är på listan!


Kristina och Sarah på Asian



Som sagt; Solsting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0