LINDA DU HAR BAJS I ANSIKTET!!!

Nää jag är inte bajs-face och inte heller mud-face det är faktiskt min ytterst exklusiva choklad ansiktsmask från sephora aka cp.hora
(som dock inte smakar choklad-jag har testat. urk)
Allt jag har gjort de senaste dagarna får mig bara att tänka tillbaka på sånt som har hänt tidigare..
Som när jag sitter här med masken tänker jag på när jag och cookie gjorde ansiktsmask i grebbestad sommaren 2008 och allt annat vi gjorde den sommaren...
Eller på sandras 17 års kalas när vi hade spa. Hon är en riktig fixare den tjejen...
nevermind me jag är inte mig själv för tillfället

Kommentarer
Postat av: Olle Rosell

Du ser helt galen ut verkligen :) Kör på den stilen!

2010-08-28 @ 03:25:10
Postat av: grebbis

saknar dig! och alla galna upptåg som du hittar på.

2010-08-31 @ 20:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0