NANTUCKET

Hej hej väldigt mycket hej från ett somrigt Nantucket :)
Här är allt tiptop! världens gulligaste ställe ska jag säga er! Alla hus är gråa med vita knutar och har söta namn.
Det blir mestadels sol, bad, surf, cykling och bbq härborta!
Idag har jag tagit en lång cykeltur och köpt hemmagjord lemonad och brownies av kidsen next door och om jag tippade bra. Det där med lemonadstånd är också stort härborta!
Häromdagen åt jag en riktigt fin lobster i 50 dollars klassen på lobster trap inne i nantucket town och avslutade med världens godaste glass på juice bar.
Det är väl vad som händer, semester helt enkelt!
Jag är också totalt surf-biten, även om det mest blir boogie-boards härborta (man får akta sig för vithajarna) så taggar jag till tusen för både san diego i oktober och hawaii i januari iiiiiiiih

SUN SAND SURF är mitt nya motto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0