SNÖKAOS!

Ja eller det snöar i alla fall, vilken innebär kaos i New York!
Ändå lyckades jag ta mig ner till Union Square på lite lunch, göttgött!

Det händer alltid mysko saker på tunnelbanan. Idag var det en mörk tant, 50+ iklädd uggs, dunjacka och kortkort som gav folk lap dance och dansade runt stängerna sjungades på Do Your Dance typ såhär:

Down, down, do your dance, do your dance (woah woah oh oh)
To the right, to the right, to the right, to the right
To the left, to the left, to the left, to the left
Now kick, now kick, now kick, now kick
Now walk it by yourself, now walk it by yourself
(let me see you do)

haha jag skrattade verkligen ihjäl mig inombords!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0