EN KVÄLL I STAN

Mötte upp Juulia på Madison ave och åkte ner till hennes diplomat-syster vid Herald Sqare. Sedan tog vi oss uppåt till Times Square vilket är en jätteskräll då det må vara det enda jag hatar med NYC.
Sedan drog vi ännu mera norrut till Columbus Circle där jag skulle visa mina skateskills. Som slutade i katastrof då nåt typ av hopp inte gick riktigt som det var tänkt.
Säger bara smärtsam förödmjukelse!!!
Funderar starkt om något är brutet, det lutar åt läkarbesök imorn...






CAUGHT IN ACTION (OR MORE LIKE AFTERWARDS)
IT HURTS! IT REALLT HURTS!!!!!!! THINK I NEED SOM HELP OVER HERE...



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du är verkligen världens snyggaste min vän, vad långt hår du fått!? Ta det lite lugnt med skatningenlivsfraligt det där! Puss

2010-06-09 @ 09:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0