JUST ANOTHER RAINY DAY...

Jag går i sparandets tider just nu, vilket är hyffsat lätt när det är världens gråaste väder ute.
Har hållit mig ifrån Starbucks sen jag kom hem ifrån Karibien (Lögn-jag tog en tall white mocca i lördags 7am men det var bara för att bli mig själv igen så det räknas inte)

Så denna veckan ska jag inte åka ner till SoHo och shoppa, inte luncha ute och framförallt inget Starbucks!
Får se hur länge detta håller...

Jag unnade mig i alla fall lite bio förut (skräll). Det blev Bounty Hunter (se den inte den sög).
Eftersom godiset i staterna är under all kritik och mitt lager som mamii skickade är finito köpte jag lite Ben&Jerrys (det var faktiskt extrapris på The Food Emporium, endast 3$ ka tjing)
Dagens smak var Caramel Sutra, lite i sötaste laget men jag satte ändå personligt rekord då jag nästan lyckades äta upp halva (valuta för pengarna ohyes)

Annars så ägnas det extra tid åt gymmet nu när vädret är kass och inte bjuder in till några löprundor i Central Park. Har även kommit ett nytt pass till NYSC som heter Baby Got B.A.C (butt, abs, cardio), borde kanske testa imorn då det ska vara kanonväder från och med torsdag och en vecka framöver. 25 grader i helgen är inte helt fel!

Ursäkta all text, men det får ni stå ut med då jag inte längre har någon kamera i min ägo. En ny ska inhandlas fortast möjligt, vilket innebär att jag får skjuta på inköpet av min kära DNKY klocka.
Menmen life's a bitch, even in New York City...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0