LEKSAK

Så här kul är det på mitt gym! Blev tipsad om detta cykelspelet och nu är jag helt fast!
Man måste styra som bara den. Har dock insett att det går att köra över de andra som cyklar, så jag får väl erkänna att jag fuskar lite då och då...

Igår tog jag en tur på crossrampen istället och hux flux hade det gått en timme och jag svimmade nästan när jag skulle gå av, puh! Sen svimmade jag nästan i bastun också!
Men svenska mått sett så är bastun ofta ganska kall så jag passade på att skruva upp värmen lite igår, skönt!
Men efter sisådär 10 minuter blev det väldigt hot, ärsh tänkte jag det är ju en bastu! När det började tjuta jättehögt tillät jag mig kolla på temperaturen... Oops 200 grader (70 celsius)
Dags att dra! var inte det lättaste att hitta reset knappen och få slut på tjutandet, men det gick till slut!
Så jag som aldrig svimmat, svimmade NÄSTAN 2 ggr på NYSC igår, wow!
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0