WEEKEND

Eftersom min kamera är stulen får ni inte se alla sjyssta bilder från helgen. Men detta hände:

I fredags körde jag och Lily lite barhopping på UWS. Förfestades med Bud Light Lime (godaste ölen) och sen blev det en blandat kompott av alkohol under kvällen.
Full som jag var försökte jag damma av franskan, utan vidare resultat..
Lilys svenska vokabulär lyder ungefär: Jag älskar dig, äppelkaka, sexig kille, skål! Så det blir att hålla sig till det engelska språket! Sömn 2 timmar

I lördags drog jag en sväng till Brooklyn och på kvällen drog jag ut med Jossan och 2 tjejer från Österike till Hudson Terrace där det bjöds på skandinaviskt party (Svenska killar är snyggast). Blev mest häng vid bordet och fria drinkar, kanske lite dans (första gången jag hörde rapa sen i somras, gud vad jag tänkte på mattan då). Dock dödade mina nya klackskor mig (12 cm är ingen lek) så jag blev tvungen att ta taxin hem vid halv 4. Grymt kul var det i alla fall. sömn 5 timmar

I söndags kom Kajsa hit igen. Blev lite shopping, trots att jag saktade ner tempot pga mina ömmande fötter från gårkvällen (och sömnbrist) Middag på Applebees och sen blev det bio. Hot tub time machine, så dålig så att den blev jävligt bra! Jag är stolt att jag inte somnade på bion då det brukar sluta så!
sömn 13 timmar


Tjuvade en bild från J

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! grymt fin och intressant blogg ! : D

Vad gör du i NY? Jobbar? Isåfall med vad?

puss!

2010-03-31 @ 01:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0