GRADUATION

Idag vankades det graduation och skojar inte när jag säger att det är en större händelse när kidsen slutar pre-school här en när vi tar studenten hemma. I alla fall så var det en himla fin tillställning (Ralph Lauren möter cupcakes och jag lyckades smälta in någonlunda bra bland sociteten med min finfina klänning och Guess väskan dinglande från axeln. Bra jobbat Linda!

Innan avslutningen så var jag och Maxie på picnic vid Cedar Hill vilket också var himla flashigt!

Såhär på eftermiddagen/kvällen har jag sprunit runt i midtown i ett nytt desperat försök att hitta mina löparpjuck, även denna dag utan resultat... fick dock med mig massa annat fint! Levi's shorts, kilklackar, godis från I.D (3 ögonskuggor, 1 blush, läppstift och gloss)

Jag har åkt taxi skamligt många gånger idag (4) ajjabajja


påväg till brorsans grad party


park ave


Kommentarer
Postat av: Soffan

Slår vad om att du var skitsnygg! <3

2010-05-26 @ 13:50:28
Postat av: Clara

Ååååååhhhh, mitt hjärta slår extra slag för Maxi-mannen! Kul med party :) Förresten så var du nog coolaste sittern på partyt ;)

PUSS

2010-05-26 @ 15:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0