MÅNDAGEN

Segt av mig, men det tog fram tills nu att återhämta mig från psykvädret igår!!
luftfuktigheten låg runt 97 procent. Ja ni förstår själva!

Jag och J drog till MoSex (ja museum of sex) där det bjöds på pandaporr, one night in paris, ponyplay och andra sjuka fetisher. Lite klokare och lite smått äcklade käkade vi en mysig lunch på nåt ställe i krokarna.
Efter några timmar och mycket snack satte vi oss i parken med varsin Starbucks-treat (venti iced passion tea please) och färsk frukt och kollade på folk.
(L: nää inga kommentarer på han. J: men det är ju en hon!)

Det satt en riktigt mysko gubbe på bänken brevid som luktade på en trasa med bensin och talade i gåtor, lite smått roande tyckte vi tills parkvakten kom fram och berättade hur farlig han var. Snabbare en blixten bytte vi utkiksställe.






de här tillägnar jag mattan (klicka)





hjälp!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Usch, sånt där är otäckt tycker jag. Åkte vagnen för några månader sedan när det satt en ung kille och sniffade gas från en toalettsprayflaska genom en plastpåse. Stank i hela vagnen och det är verkligen livsfarligt.

2010-05-06 @ 19:50:58
URL: http://theoutdoortype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0