SORRY..

...Att jag har varit så sjukt dålig med att uppdatera lately. Ska ladda upp lite pics från den senaste tiden när jag har tid. Jo tid har jag gott om men det vill jag spendera strosandes på New Yorks gator inte nördandes vid datan!

Idag tog jag en sån där go promenix i Central Park, gick ända upp till North Woods (nästan uppe vid Harlem) och runt i krokarna. Jag är nog ganska övertygad att parken är vad jag älskar mest med The City, men hey vad finns där inte att älska?

Skulle cancella mitt gymkort idag eftersom jag ska vara borta hela sommaren. Tydligen så fick man en avgift på 150 dollar bara för detta, men inte jag inte! Managern bara "give her a break, can't you see she's swedish?"
ja vad kan man säga, ibland lönar det sig att vara svennebanan :)

Var på ett nytt pass som heter Jump It som var det mest brutala jag varit med om. 1 timmes nonstop hopprepande blandat med total body conditioning.
Det enda som är mer brutalt än passen på NYSC är ledarna: Jag kände mitt i någonstans att jag behövde dricka lite vatten så jag grabbade min vattenflaska. Då kommer hon fram till mig ocg sägen nåt i stil med "This is fucking cardio, you never rest during my workout, NEVER" Sen så gav hon mig "blicken" ett antal gånger under resten av passet...jag är rädd för henne men kommer ändå tillbaka då det var det bästa träningen ever!!
jag menar man kunde krama ur mina kläder så blöta var dem! och de 9 gatorna hem ska vi inte snacka om, puh!
Dock så är de inte så noga med stretchningen härborta så träningsvärken lär komma krypande!

Ville helt enkelt bara poängtera vad jobbigt det var och hur jävla stolt jag är att jag klarade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0