THE HUMAN CENTIPEDE

Gårdagen var trevlig den!
Mötte upp J för en sen lunch vid union square som avslutades med lite frozen yoghurt som är det nya berodendet!!
mmmmmmmmmmmmm godare än glass och ganska nyttigt!

Sedan strosades det omkring en massa i NoHo, SoHo och Greenwich Village.
Besökte även varenda Foot Locker söder om 14th street bara för att få reda på att mina skor inte finns nånstans! loveli!

Kvällen avslutades med lite movie. Har hört att The Human Centipede skulle vara en av de läbbigaste filmerna ever och skräckfilmsfan som jag är var jag tvungen att checka in den.
Det var det sjukaste jag nånsin sett och mestadels så bisarr att man bara skrattade.
Handlade om några tjejer som var på roadtrip (såklart) i europa när deras bil går sönder (såklart) och de tvingas springa till närmsta hus mitt i natten där det bor en psykopat (såklart). Denna psykopaten har kommit på att han vill göra en mänsklig tusenfoting så han kidnappar folk och opererar ihop dem som en tusenfoting...



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är inne nästan varje helg faktiskt :D

Jag är ledig i stort sett varje helg, såå.. jao :)

Fanns många Linda Nyberg, adda mig på Elin Gunnerbom jonsson istället, ensam om de namnet.



kram :D

2010-05-25 @ 20:39:09
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0