BUGS

K: Fan Linda det är ett sånt äckligt jävla kryp i mitt badrum L: Döda den dååå, annars kommer den ta dig i sömnen K: Asså va fan ska jag göra Linda L: mmmmhm K: aaaaah iiiiiihhh Jag dör jag dör L: Ärligt inser du hur patetisk du låter? K: iiiiiiih aaaaah iiiiih jag börjar gråta snart asså L: ta dig samman kvinna! K: åh nej det hoppar på mina uggs!!!!! neeeej nu hoppar den i mina uggs L: du måste döda den innan den lägger ägg! K: det är lungan, nu ser jag det inte längre 5 min senare: fan jag kan inte lägga mig innan jag fått fast den jäveln. Jag lovar att den är i min säng och äter upp mina bedbugs. fan jag kan fan få virus jag bara skrattar..... Det som inte syns det finns inte eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0