CITY OF ANGELS

Här tillbringades första helgen på resan!
Insåg ganska snart varför mitt boende blivit så dyrt, hade tydligen beställt dubbelrum! Så min väska fick bo i ena sängen....
Hyrde bil ihop med några aussies (LA är inte som NYC det är jättelångt till allt) Vi åkte mest runt och kollade på alla turist saker som Hollywood, Santa Monica och Downtown. Little Tokyo i Downtown är urmysigt!
En kväll drog vi på drinkar i Malibu och den andra åkte vi limo runt hela staden. Det var meningen att vi skulle på ett jättestort beachparty och en sväng till Viper Room men vi åkte runt i vår limo hela natten istället.
Vistelsen var nice med jag är inte så mycket för Los Angeles, det är för fult och utspritt plus att jag aldrig sett sån uppenbar kriminalitet och hemlöshet tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0