GRAND CANYON

Visst Grand Canyon var cool, men jag hade nog högre förväntningar.
Skulle kanske åkt och sett soluppgången på morgonen som alla andra men jag tog sovmorgon istället.
Grand Canyon bjöd på en heldags mördarhajk vilket nästan ledde till hjärtattack för min del, jag har aldrig nånsin gjort något så jobbigt!
Startade tidigt på morgonen med att hajka ner i canyonen, rena rama barnleken jag sprang nästan ner. Men att gå upp är en helt annan femma: tänk trappmaskin på gymmet i 6 timmar nonstop i 40 graders värme och gassande sol. kan ju tillägga om man tar ett felsteg så dör man, stup rakt ner!
Kanske därför alla skyltar sa; DOWN IS OPTIONAL, UP IS MANDATORY
Jaa 10 timmar senare var vi uppe och det var en grym känsla att klarat det! så som sagt det jobbigaste ever men en riktigt grym känsla infann sig efteråt! adrenalinjunkie!
(aldrig trodde ni väl att ni skulle få sig mig i en bandana, haha bildbevis nedan)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va med massa kul kort! keep up keep up :)

2010-10-22 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0