HALLOWEEN AND THE CITY

Mycket händelserik halloween. Om jag vetat att halloween i USA innebär att man fick vara vaken till 9.30 am jaa då hade jag nog funderat twice....
Kvällen börjades på världens bästa Grey Dog med världens bästa varma äppelcider och cobb sallad, visade sig att det även var Luigis favorit!
Annars hängdes det på Kastel i Trump Tower i SoHo, Greenhouse, Hudson Hotel (där det visst började brinna?!) och Empire Rooftop...
Jag önskar att Sandy hade varit med då jag fann crybaby (och Edward Scissorhands) på dansgolvet!!! jag bara crybaby baby!!!!!!!
Jag hoppas att Robin Hood lever, sist jag såg den människan var den på väg med Chuck Bass till LIRR!

Kommentarer
Postat av: K

JAG LEVER!! haha Robin Hood is back!

2010-11-01 @ 18:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0