PLUGGIS

Det är helt insane hur mycket jag har i skolan denna veckan!
2 riktigt tunga uppsatser som motsvarar mina midterms och en brutal analys om producenten bakom How I Met Your Mother. Man ska analysera producentens världssyn, objektiva mål och vilka organisationer, politiska åsikter, välgörenhetsorganisationer och annat som genomsyrar hans sätt att producera...jag menar hjälp inte nog med att den konkreta faktan inte finns att få tag på, hur ska man kunna analysera det?
utöver detta så är det vanlig läsning på lite drygt 100 sidor som väntar...puh
jag har precis skrivit klart min uppsats om Japan utifrån Hofestede's teori om kulturella dimensioner och jag är mest stolt över mitt fina diagram jag åstadkommit: tadaaaaa
(om nån vill läsa hela min uppsats som jag är sjukt stolt över så hojta!)

Jaa varför struntar jag inte i allt och tar F i mina kurser tänker ni...det går inte för sig! jag är så sjukt tävligsinriktad, speciellt när båda mina lärare insisterar att jag har chans på A. Plus så kostade skjortan att ta dessa kurserna.

Jag hoppas innerligt att min gamla betygs-deal med daddy från högstadiet/gymnasiet gäller än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0