SIN CITY

Jag kan inte med ord förklara hur mycket jag älskar Las Vegas!!! Visst jag skulle aldrig kunna tänka mig att bo där, men jag kommer definitivt tillbaka!

Stämningen är underbar, fest, drinkar och money 24/7!!
What happens in Vegas, stays in Vegas heter det ju.....men jag ger ett litet smakprov!
Shopping, thai-mat, Mardi Gras, Beer-towers, rasberry cosmopolitans, pimp cab, MGM, gratis bar all night long, Tabu, Studio 54, strippor, Svensk träff on the dancefloor, mani/pedi, promenix på strippen, Hummer limo, utspilld cristal, caesars palace, bellagio, new york new york, Paris, The Venetian med mera med mera
hur som helst, I had the time of my life!
THATS WHAT YOU GET FROM WAKING UP IN VEGAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0