SKYDIVING!!!

Vi har haft de två bästa dagarna i mannaminne! Igår låg vi bara och stekte nere på Three Tables Beach medan vi tvättade all vår smutstvätt. På kvällen bjöds det på bbq vilket var riktigt nice. Sen lyckades jag bygga ett korthus med en hel kortlek på första försöket och alla blev jätteimpade varpå jag skröt om att jag var svensk mästare i korthusbygge haha och alla köpte det! Sen gick vi ner till stranden och hade en stor bonfire med alla sköna människor. Killar som vi gillar surfar, grillar i bar överkropp och gör upp eldar på stranden. hot! Idag har vi hoppat fallskärm vilket var så jävla kul! Kajsa var livrädd och hennes tandemkille var skittorr så hon flög rätt ner bara. Min tandem var helt sjuk. Han såg ut som shaggy i scooby doo och vi gjorde en massa flips och volter uppe i luften och spiraler med fallskärmen och jag fick styra helt själv. Vi fick en sån jävla adrenalinkick som sitter i än!! Efter skydivingen drog vi in till Hale'iwa som är surfstaden no 1 och käkade avocado/pinapple burgers och shaved ice. Nu funderar vi ifall vi borde ta en nap eller hugga in på party packet utav smirnof? LIFE IS FUCKING GOOD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0