ALOHA!

Jag har velat åka till Hawaii så länge jag kan minnas. Tillsammans med Japan och Maldiverna så är det drömresemålet!
Och nu är det bara 11 dagar kvar! Helt jävla amazing om jag får säga det själv.
Jag packar och kastar som en tok här hemma. Det är svårt att få ner ett års liv i två ynka resväskor. Har fått säga adjö till många kära plagg och ägodelar pga platsbrist. Men hey jag älskar verkligen att slänga saker (nästan lika bra som att köpa nya) känns liksom som man börjar på ny kula eller nåt.
Har rotat i arkivet och bjuder på lite stämningsfulla bilder från hawaii sittningen våren 09! Önskar att alla mina fina tjejer kunde hänga med!

Kommentarer
Postat av: Hannes

Kul att du gillade min blogg, din verkar också nice! Precis kommit hem från usa. Love it.

2011-01-07 @ 20:37:22
URL: http://www.hanneshervieu.se
Postat av: Anna

Hoppas du far varldens harligaste resa! Talar nog for oss alla nar jag sager att jag GARNA hade velat folja med! haha :) Njut och ha det grymt. Tanker pa dig!

2011-01-08 @ 10:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0