HEJSAN HEJSAN

Sitter här och blir smått galen!! Är nära att slita av mig håret!! Jag kan se mina betyg och college transcript online men jag har ingen aning om hur jag ska få ut dem på papper. Det är luriga planer på gång så jag behöver dem verkligen. Har mailat runt till mina professorer helt desperat.
Annars så har jag jobbat och tränat med Jessica idag, på kvällen för ovanlighetens skull. Jag dog på trappmaskinen ifall ni undrar. Slog nästan rekord i alla fall. 10 minuter på nivå 12 höhöhöhö
Nu ska jag fortsätta med operation ta tag i mitt liv.
Bara 1,5 vecka kvar till Hawaii nu och jag längtar ihjäl mig. Är dock livrädd för att komma hem på alla sätt och vis.
Jag längtar härifrån men inte hem (just det för jag längtar till Hawaii)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0